woensdag 24 maart 2010

YZCT

Jullie zullen wel denken wat zijn dat nou weer voor letters YZCT...eindelijk mag ik het nieuwtje vertellen, deze letters staan voor Your Zoap Creative Team en ik ben zo trots dat ik daaruit mag deel maken met nog 3 hele creative dames, Inge , Elly en Jenny .Vond het een eer dat Gepke mij vroeg om in het team te willen komen ...jaaaaa natuurlijk super leuk en we mogen zelf uitzoeken wat we gaan maken en waarmee ...geweldig toch !!Kan nu ook de sneak laten zien...ik had gekozen voor het prinses stoffen pakketje en heb er verschillende soorten kant bij uitgezocht en ben aan de slag gegaan om er een stoffenboekje van te maken "memories"
De plaatjes komen van internet en ik heb zelf knoopjes en kraaltjes toegevoegt en het karton en fiberfill, de rest komt allemaal uit de winkel van Gepke.


Alle delen zijn hetzelfde gemaakt alleen met verschillende combinaties stof.


Je kunt er zelf natuurlijk een prachtig boekje van maken om je mooiste herinneringen in te bewaren "memories".




Het boekje is vandaag op de post gegaan ..dus jullie kunnen het zelf bekijken in de winkel.





































Het boekje is bij elkaar gebonden met touw en daaraan verschillend kant en lint geknoopt.






















Op de achterkant heb ik een Tilda plaatje gebruikt en mijn eigen naam bij gestempeld.Ik vond het super leuk om te maken...en eerlijk gezegd een beetje jammer dat ik het weer weg moest doen , maar daar doe je het voor natuurlijk om andere mensen te inspireren , dus ik zou zeggen ga gauw eens een bezoekje brengen aan de loods .De andere meiden zullen de creaties ook gauw op hun blogs zetten !




Ik zal een korte beschrijving geven , je hebt geen naaimachine nodig , ik heb alles met de hand gedaan.Het karton tussen 2 lapjes stof heb ik gesneden op 15 x 15 cm, de lapjes stof op 18 x 18 cm. Naai aan 1 zijde 2 lapjes opelkaar leg daar het karton met daarop aan beide zijde fiberfill, naai de lapjes op elkaar en stik langs de rand het kant ertussen vast, rimpel het een beetje in .Knip van een ander stukje stof een reep en rimpel in en plak het met Tacky Glue langs het kant, knip nog een bredere reep stof vouw het dubbel rimpel het in en maak er een rozet van , bevestig er een kanten bloemetje en knoop op.Plak een plaatje op geribbeld wit geverft karton en plak het op het stof vast , knip een hartje uit het stof stik het randje en plak het ook vast.Hier en daar heb ik nog de parelpen gebruikt.Tot slot maak je gaatjes in het boekje en bind je alle delen aan elkaar vast met touw, knoop er nog kant en lint aan .Aan de voorkant heb ik nog een hart gemaakt opgevuld met watten en vast gemaakt met lint aan het boekje , rijg een kralen hart en bevestig dit eraan vast.

Zo ik ga nu nog wat kadootjes inpakken voor morgen want mijn oudste dochter voor 15 jaar !!We vieren het pas zondag , dus dan een huis vol met visite .
Groetjes Jeanet










42 opmerkingen:

Harriet zei

Gefeleciteerd! Bij Your Zoap hebben ze geweldige spullen.

Jeannette zei

Oooohhhhh Jeanet, wat gaaaaafffff!!!
Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe 'job'. Dit boekje ziet er helemaal geweldig uit!
Groetjes, Jeannette

Elly zei

Allereerst gefeliciteerd met je designerschap by Your Zoap, en ten tweede .......WOWWWWWWWWWWW wat een geweldig prachtig, romantisch, lief boekje!!!! Echt super!!!!
groetjes, Elly

Carina zei

Oh... This was absolutely wonderful :) So cute colors, nice images and so perfectly made. Thanks for the inspiration!

Hugs Carina :)

Fia zei

Ohhhh ik heb er bijna geen woorden voor wat is dit beeldschoon!!
Wat een blikvanger zeg!!

Prachtig gemaakt mijn complimenten voor jou!

groetjes Fia

RosaliaArt zei

hi, first I thought that this is a pillow :D
beutiful album

Kelly zei

Gefeliciteerd met je designerschap! super leuk zeg!
Wat is je boekje van stof ge-wel-dig zeg! Ik ga snel eens op een site kijken voor ook zo'n leuke stofjes (me moeder kwam vorige weet dat ik haar naaimachine mocht lenen, dus dat komt wel goed uit!!
Snap wel dat je het heeeel jammer vind dat je het boekje nu niet meer bij je hebt, maarja dat hoort er bij he ;)

Groetjes Kelly

Loes Oorschot zei

Wow Jeanet wat gaaf! Ik kan me zo goed voorstelen dat Gepke jou gevraagd heeft.... je maakt echt de prachtigste dingen!!
Neem nou ook weer dit boekje, het is gewoon te mooi voor woorden! Werkelijk schitterend!

Groetjes, Loes

Ingrid zei

Ooohhh...wat heb ik weer genoten van je creatie. Harstikke leuk zo'n nieuwe 'job'en ze heeft zoooo veel leuke spulletjes in d'r winkel. Vindt het ontzettend fijn voor je.
Het boekje ziet er schattig uit en ik kan me voorstellen dat je het graag wilt houden...
Vast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Nathalie morgen, wat gaat het snel he.
Fijne avond nog.

Lieve groetjes, Ingrid

Hilda zei

Oooooooooooooooooooooooooo Jeanet heeeeeeeel veel plezier in het DTeam. Daar voel jij je nu al helemaal thuis zie ik.
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwww wat heb jij een gave creatie gemaakt, super!!!!!!!!
Heerlijk hé, met stofjes,lintjes en broderietjes werken.

Liefs Hilda

Alina zei

schitterend boekje, Jeanet, geweldig!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd en veel plezier in het DT, wat super leuk voor je!!!!!!!!!!
en ook alvast gefeliciteerd met je dochter, een hele fijne dag!
groetjes, Alina

Dicky zei

Gefeliciteerd Jeanet met je nieuwe job, waar haal je de tijd toch vandaan, geweldig zeg! Dit boekje is natuurlijk he-le-maal top, een echt pronkstukje weer. Leuk dat je de beschrijving gegeven hebt, heb nog zoveel mooie stofjes liggen! Kan me voorstellen dat je het jammer vond om het op te sturen

Unknown zei

Wauww Jeanet wat is dit weer prachtig, kan me voorstellen dat je het niet leuk vond om het op te sturen.
Het is ook zo mooi !!

Groetjes Suze

scrappingtwins zei

Je hebt een super gaaf boek gemaakt met al die leuke stofjes en kant.
Zeker een idee om te onthouden

veel plezier morgen en zondag met de verjaardag van je dochter

veel liefs de twins

sandra_w zei

Gefeliciteerd, Jeanet! Echt superleuk voor je! Je eerste dt-project is zóóó gaaf!!
Alvast gefeliciteerd met je dochter en 'n hele gezellige dag zondag!

San x

gea zei

zoooo mooi !! superleuk !

jolanda zei

Van harte gefeliciteerd met je DT plek... geen wonder dat je daar trots op bent :)) En het boekje vind ik helemaal geweldig! Is vast een heel werk geweest, groetjes jolanda

anita01 zei

Van harte gefeliciteerd zeg Jeanet,

En tja dit is spekkie naar jou bekkie en heerlijk je creatieve stofjes kant laten zien...tis me wondertjes mooi hoor....ochhh weg van.

Bedankt voor je complimentje he....jij hetzelfde een dikke 10 voor je boekje....

Warme groetjes,
Anita....

Creagea zei

gefeliciteerd en wat heb je er weer wat ontzettends leuks van gemaakt.......echt super

Groetjes Gea

Maria Ashmarina zei

Dear Jeanet!
I'm looking after your art works for a long time and I'd like to say that it's really impossible not to fall in love with your works! Please take this award as my sign of gratitude: http://marii-j.blogspot.com/2010/03/blog-post_20.html

Hello from St. Petersburg :)

Liefs Ineke zei

Ha Jeanet, wat ontzettend gaaf dat je dit mag doen. Ontzettend mooi wat je gemaakt hebt. Groetjes van Ineke

Ellis zei

Jee Jeanet, wat een werk! Maar wel met een prachtig resultaat !!!Ik kon alleen de slabbetjes niet vinden.........
Gefeliciteerd met je nieuwe "job"!

Groetjes,
Ellis

Dora zei

Ten eerste gefeliciteerd, wat enorm leuk, ook voor hun;)
En dit is een boekje dat heel hoog op mijn ik ga dat ook doen lijstje gaat komen, schitterend!

Willy zei

Ohhh.....wat is dat toch mooi! Echt iets voor jou hé ;)
Gaaf dat je in het dt team zit :D
Groetjesss, Willy

Yvonne zei

Hartelijk gefeliciteerd Jeanet!! Gepke heeft een gewelidg team met al deze super creatieve dames!
Wat een mooi en romantisch boekje heb je gemaakt, een lust om naar te kijken! Gelukkig is Your Zoap niet zo ver bij mij vandaan :-)!
Groetjes, Yvonne

Inge zei

Superrrrrrrrrrrrr gaaf Jeanet!! zoooo mooi bij elkaar allemaal! Echt een pronkstukje en ook ik zou het erg jammer vinden om het op te sturen hoor;)
En nogmaals gefeliciteerd met je super gave job, hihihi;)
Knufffffffffff

regina zei

hoi

wat gaaaaaf zeg,heel erg mooi!!!

en gefeliciteerd!!

gr regina

doris zei

Wat een super project... "Fantastisch"!!!

Groetjes
Doris

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd dat je designerschap je maakt ook geweldig mooie dingen dus dit was te verwachten nou super hhor
Je boekje is erg erg mooi geworden
Groetjes Tineke

Wybrich zei

gefeliciteerd Jeanet met je designerschap!
en wat heb je een superleuk project gemaakt, echt jouw stijl!
veel succes!!

Anoniem zei

Hallo Jeanet gefeliciteerd met je nieuw job wauw wat een prachtig boek met zoveel mooie details schitterend. Gefeliciteerd met je dochter en een hele gezellige dag gewenst, Liefs Els

Neltine zei

Hoi die Jeanet,

Je blijft me verbazen heurrr. Wat heb je nu weer voor moois gefreubeld:):) Ik wou dat ik het effies in mijn handjes kon houden.
Wie weet ga ik ooit nog wel eens effies naar die winkel zodat ik mijn vingerafdrukkies er op kan achter laten:p

Groetjes,
Neltine

Inger Harding zei

Ohhhhhhh...this looks simply amazing Jeanet!!!
Super beautiful!!

♥ Hugs, Inger

Boukje zei

Toen ik laatst de stofjes zag, dacht ik het al :)Gefeliciteerd!! Leuk dat jullie zelf wat uit mogen zoeken en bedenken wat je ermee maakt! Mooi, lief boekje geworden! Gepke boft maar met jullie!
Groetjes Boukje.

Splashes of Pink and Mint zei

Wat is je boekje toch waanzinnig mooi geworden Jeanet!!!! Om te kwijlen gewoon!
Wat hebben we toch een leuke "baan" hè!
Gefeliciteerd met je dochter nog! Ik hoop dat ze een gezellige dag gehad heeft!
Liefs en fijn weekend!!!!!!!!!!!!!

Corrie zei

Wauwwww Jeanet wat mooi!!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe Job, gaaf hoor.
Groetjes Corrie

paula zei

hallo Jeanet
Hartelijk gefeliciteerd wat leuk voor je dat je dit mag doen vooor Gepke.
Je boek is schitterend geworden daar mag je trots op zijn
fijn weekend ,groetjes Paula

Monie zei

Gefeliciteerd Jeanet! leuk zeg. En wat een beeldig , romantisch boekje heb je gemaakt.

Linda zei

Hoi Jeanet, Wat heb je dit weer super mooi gemaakt zeg! Heel romantisch en lief en zo mooi die stofjes en bla bla bla bla..........gewoon te gek!!! Je hebt me weer super geinspireerd in iedergeval, thx! En natuurlijk gefeliciteerd met je plekje in het YZCT! Ik kijk uit naar jullie mooie creaties iedere maand (en ben stiekum jaloers ;-)) Fijn weekend. Lieve groetjes, Linda.

Josee zei

Gefeliciteerd met je nieuwe job Jeanet!!!
Wat een gewldig boekje heb je weer gemaakt!!!!

Laura zei

Jeanet, gefeliciteerd! En wat een gaaf boekje heb je gemaakt. Heel erg mooi

Anoniem zei

Hoi hoi

Ik ben pas een beginnende scrapper en ben dus een beetje aan het surfen om te bekijken hoe andere scrappers het doen.
Ik heb al veel gezien maar wat zijn jou craties geweldig mooi!
Dit boekje is toch wel mijn favoriet.
Echt geweldig
Kom zeker vaker bij je kijken
groeten Kingsrose