woensdag 13 oktober 2010

De H is van

Home is where the Heart is...
Home sweet Home...
Hearts ...
Hilda
Ik heb dit speldenkussentje voor haar gemaakt omdat ik zo blij was met het pakket wat ze me laatst toestuurde , dacht kan daar wel een letter uit borduren, de H ...ik geloof wel dat ze er blij mee was !
Dit kleine doosje is zo makkelijk te maken , de inspiratie heb ik hier vandaan






Ziet er heel wat leuker uit zo om de kaarsjes aan te steken , ook erg leuk als kadootje te geven , past makkelijk door de brievenbus.

Kheb nog wat andere creaties gemaakt , maar kan dat nog even niet laten zien
Fijne avond allemaal
xxx Jeanet xxx





26 opmerkingen:

Ingrid zei

Woww... je gaat als een speer Jeanet, super weer allemaal. Zo lief die kleine cadeautjes.
Ennneee.....je maakt me wel niewsgierig hoor naar je andere creaties....
Fijne avond nog.

Lieve groetjes, Ingrid

marina zei

Hoi Jeanet

Prachtige dingen heb je weer gemaakt,zou heel graag zo'n doosje maken,kun je mij op weg helpen?

groetjes Marina

marja zei

de H van Hans.......... mijn man!
het is een pracht van een H jeanet!!!!
complimenten hoor van al het moois je weer hebt gemaakt!!!!

lieve gr. marja

Jeanet zei

Marina het zijn 2 tegen elkaar aangeplakte lucifers doosjes , dan alle zijden beplakken alleen het strijkvlak niet , dan versieren naar eigen inzicht !

Anneke zei

Wat mooi en wat snel geborduurd!!
Groetjes Anneke

Yvonne zei

Het ziet er allemaal weer prachtig uit Jeanet! Je zal maar zo'n mooi cadeautje krijgen zeg! Groetjes, Yvonne

Anneke klerks zei

prachtig joh, Ik heb ook zo,n tijd gehad, in de tijd van de vroegere Ariadne was ik ook altijd met zulk soort dingen en de kringloop natuurlijk he!!!Ik verzamelde toen allemaal engels porselein en kristal enzo
fijne avond
liefs Anneke

Geertje zei

Oh Jeanet, wat weer prachtig gemaakt.
Ik ga dit ook maar eens proberen.
Bedankt voor de inspiratie.

Groetjes Geertje,

Ps ik had wat voor je op mijn blog gezet.

marina zei

Hoi Jeanet

dank je wel voor je snelle reactie,prachtig vind ik het en natuurlijk al je andere creaties ook,nogmaals heel erg bedankt ik ga er mee aan de slag

groetjes Marina

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een geweldige creaties. ben benieuwd naar je andere creaties
groetjes miranda

Lia zei

schitterend geborduurd en heel mooi doosje
liefs lia

yvon zei

Wooo, echt super wat jij allemaal maakt. Vind het erug mooi.
Groetjes, Yvon

Bernadet zei

heel mooi speldenkussen heb je gemaakt Jeanet.
Daar zal Hilda vast blij mee zijn geweest.
Je boekje is ook super geworden.

Carla zei

Je denkt dat Hilda er blij mee was???
Lijkt me wel hè!!...hij is prachtig!!!!
En dan dat doosje...dat is toch té leuk!!!
Enige kadootjes zijn dat....alhoewel kadootjes...denk dat ik dat eens voor mezelf ga proberen ((-;

fijne dag...lieve groet Carla.

Willy zei

Wat mooi Jeanet, en wat zijn je luciferdoosjes gaaf geworden!
Groetjes, Willy

Tineke's hobby zei

Wow wat weer een mooie kadootjes heb je weer gemaakt
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je creaties zijn weer super mooi Jeanet!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wowwww Jeanet,Wat schitterend allebei gemaakt.
Ben weg van de kleuren en details.

Liefs Riet.

Hilda zei

En hier zit één die heeeeeeeel blij is.
Yip ik ben de gelukkige die het gave speldenkussentje heeft gekregen.
En hij is zo mooi!!!!!!!!
Thanksssssssssssssssssssssss Jeanet. Ik heb nu het gevoel dat ik jarig ben hihiihi.
En dan je luciferdoosjes, zo mooi!!!
Liefs Hilda

diana68 zei

Ontzettend leuk allemaal Jeanet...je bent weer lekker op dreef ;o)

Diaan x

Inge zei

echt superrrrrrrrrrrrrrrr gaaf weer Jeanet, wat ga je toch lekker!!
Knufffffffff Inge

Martha zei

Ja, het is weer super mooi allemaal!!!
Fijn weekend :)

Linda zei

Gaaf hoor Jeanet!Echt weer zo mooi gedaan. Bedankt nog voor het patroontje! Heel lief van je. Het doosje is ook superrrrr! Succes morgen met je workshop, het wordt vast weer heel erg gezellig en gaaf. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

Jeannette zei

De H is ook van....Hartelijk gefeliciteerd en een Hele fijne verjaardag! XXX
Je creaties zijn weer schitterend zeg, wat een superschattige weggevertjes.
Groetjes, Jeannette

marja zei

jenaet kijk eens bij picasa van me. ik heb best een mooi borduurpatroon gevonden. misschien wel iets voor je de link van de blog staat er ook op.

http://picasaweb.google.com/marja.schwedler/Borduurpatroontjes#5528989795160292130

lieve gr. marja

marja zei

denk dat hij niet werkt..........


http://picasaweb.google.com/marja.schwedler/Borduurpatroontjes#