dinsdag 18 oktober 2011

Mini merklapjes

Kheb weer 3 vakjes opgevuld , deze keer met iniminie merklapjes van 6x7 cm en 6 x 11 cm , ik heb door de tijd best aardig wat borduurpatroontjes verzameld en daar heb ik vanalles uitgehaald en zelf deze mini merklapjes meegemaakt , zooo leuk om te doen !Broderie 2011

ABCD en HOME
ik ben nu een engeltje aan het borduren , want die mag er echt niet in ontbreken !



Afgelopen weekend zijn mijn hussie en ik weggeweest naar Den Bosch , we worden deze maand samen 100 jaar ! Vonden we wel een gelegenheid om het te vieren , wat een schitterende stad is Den Bosch en we hadden ook nog eens heerlijk weer , zondag was er een grote rommelmarkt dus daar ook nog heengegaan , vond er deze prachtige sprei , m'n man zij al wat moet je er nu weer mee je hebt er al 1 , nou ik vind er wel een plekje voor hoor !





deze mand had ik al eens wit geverft en daar liggen de kussens in voor buiten in de tuin , nu ligt de sprei er prachtig bovenop










Khad nog een mooi wit tafelkleed met borduurwerk erin , ligt op deze tafel en wat oude kaarten( staan niet op de foto)






Dit nieuwe superrrr leuke blad ook gekregen voor mijn verjaardag , lijkt een betje op JDL maar dan kleurrijker en ook zonder advertenties ertussen , heerlijk leesvoer !!
Er staan prachtige styling foto's in .
















deze kaarten zaten ook in het blad, kheb nog veel meer leuke kadootjes gekregen , van een paar clubmeiden erg leuke eigengemaakte freubels en heel veel kant , een geurzakje en hartensteen , het ruikt hier heerlijk !Een prachtig lepeltje met engeltje erop ( daar ben ik gek op)

Van mijn dochters een heerlijk geurtje en geurkaarsjes en een prachtige bos roosjes.Van mijn ouders een heel leuk kastje maar dat laat ik nog wel eens zien. Ik hoef niet te zeggen dat ik heel erg verwent bent !







Ik heb geen vakantie moet deze week gewoon werken ,maar geniet allemaal van jullie vrije dagen en een gezellige week nog !

Groetjes Jeanet















17 opmerkingen:

Pink Princess zei

Wat zijn je borduurtjes lief en die *letterbak* ZO mooi ♥ AS zaterdag is hier een kleine rommelmarkt, ga ook even kijken, wie weet :)
OH en je andere spulletjes...mmmmm zo lief en mooi ♥

Groetjes van Marian

Berlinde zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je borduurwerkjes zien er weer heel mooi uit, ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes, Berlinde

Ingrid zei

Wat wordt je letterbak mooi.
En heerlijk he, zo'n weekendje weg samen. Lekker ff genieten.
Fijne avond nog.

Groetjes, Ingrid

Elly zei

Alles ziet er weer prachtig uit, wat zal het bij jou binnen toch super romantisch zijn ;-)( ik wilde dat ik voor heel even een vlieg was ;-)


groetjes, Elly

hokje zei

Nog van harte gefeliciteerd. Je letterbak ziet er al erg mooi uit en wat een mooie aankopen heb je gedaan tijdens jullie geslaagde weekendje weg.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Martha zei

Het ziet er allemaal weer super, super mooi uit!!!!
Groetjes,
Martha

Joan Ottevanger zei

Je maakt er een heel werk van zeg, wel heel erg leuj al die borduur werkjes.Leuk he zo'n vondst op de rommelmarkt hij is heel mooi en staat ook erg leuk zo.Ook nog gefeliciteerd nog.

Lenet zei

Gefeliciteerd !! super zeg je letterbak , je schiet lekker op .dat blad heb ik ook gekregen ...in het frans , Ik geloof dat er deze maand weer een nieuwe uitgave komt...

Creagea zei

Ben helemaal weg van je letterbak,wat is ie prachtig en hij wordt steeds mooier met al die borduurtjes ..zo lief

Groetjes Gea

Oude lappen zei

Rode merklapjes zijn ook mijn favoriet. Heb er gisteren weer eentje afgemaakt. Moet hem nog op de foto zetten. Jouw letterbak vind ik echt geweldig!
De andere foto's zijn ook prachtig. De sprei in de mand is super!
Je bent in ieder geval geslaagd.
liefs Liliane

sweetgil zei

schitterend idee, die merklapjes, heel mooi!
Groetjes
Mireille

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat is ie mooi zeg. Helemaal geweldig.
Den Bosch is een mooie stad. Ik kom oorspronkelijk uit Vlijmen. Dat ligt er een paar kilometer vandaan en ging regelmatig in Den Bosch winkelen.Groetjes Miranda

Fia zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat ben jij veerwend met al die prachtige spulletjes.
Het tijdschrift vind ik zo leuk daar ga ik eens op zoek naar..

Geniet van je verwennerijtjes..

Groetjes Fia

sandra_w zei

Gefeliciteerd Jeanet! Je boduurtjes zijn zo schattig en dat sprei woww...heel mooi!

San x

Ellen zei

Hoi Jeanet zijn we nou samen weegschaal hihi kgeloof het wel ;-)
Je borduurbak word prachtig en ja een engeltje mag er bij jou zeker niet ontbreken. Wat trof jij het zo'n grote rommelmarkt precies als jullie er een dag zijn en je hebt mooie dingen gekocht hoor !!
Lieve gr, Ellen

Splashes of Pink and Mint zei

Lieve, lieve Jeanet!!!! Allereerst natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke verjaardagszoen van mij! Jeetje wat ben je verwend, echt allemaal even leuk. Vind je sprei trouwens geweldig, hahaha, spreien heb je echt nooit genoeg hoor!
En je letterbak.... jeetje... had even een bakje nodig hoor, zit hier gewoon te kwijlen!
Fijn weekend!
Lieve groetjes Elly

Rosanne zei

Je letterbak word heel moooi! Je brengt me op leuke ideeen met je blog.
Ik heb vandaag ook een letterbak gekocht, voor maarliefst 1 euro.. Hiermee wil ik ook zoiets creatiefs gaan maken! Dus ik kijk er naar uit hoe jou letterbak weer eens te zien hier!
Groetjes Rosanne