donderdag 22 december 2011

Presentjes

December is toch wel de maand waar er veel presentjes gegeven of gekregen worden , ik zelf had dit jaar geen zin om kaarten te maken , maar ik kan het niet laten om mensen toch iets zelf gemaakt te sturen , voor een aantal meiden deze cupcake hangers, helaas heeft er 1 iemand het nog steeds niet ontvangen, hopelijk is het niet zoek geraakt en mag ze het toch nog op de mat vinden !








Ook deze Engel is op z'n plek aangekomen en ze was er erg blij mee



maar kijk toch eens wat ik zelf heb gekregen , deze super geborduurde wallhanger met engeltjes , nou je kunt me niet blijer maken hoor !



en dit schattige zakje ook met een engeltje eraan



en nog een engeltje



deze schattige witte kussentjes die prachtig bij mijn boompjes passen



dit is toch ook super lief een wit hart , met ja je ziet het goed ook een engeltje eraan ( hoe weten die mensen nou dat ik van engeltjes hou ), meiden heel erg bedankt allemaal , ook voor de zelfgemaakte/gekochte kaarten !



tussen alle drukte in probeer ik toch iets te freubelen , heerlijk ontspannen op de bank een breiwerkje pakken....



deze keukendoek gebreid ,erg leuk om te doen en staat leuk bij het pas gekochte puddingvorm



Ik wil iedereen bedanken die altijd de moeite neemt om een berichtje achter te laten op mijn blog , zo lief om dat te lezen allemaal en wens iedereen nog veel succes met de laatste voorbereidingen voor de kerst !Dat het voor jullie een heel warm, liefdevol en gezellig feest mag worden.


Liefs Jeanet



18 opmerkingen:

Pleuntje zei

Mooi om alle kunstwerken te bekijken. Ik hou ook heel erg van engelen. Ik wens jouw ook een hele mooie kerst met veel sfeer en gezelligheid. x Petra

Elly zei

OOOH wat gaaf weer allemaal. Super!!

groetjes, Elly

Ingrid zei

Oohh.. wat heb je gave spulletjes gekregen Jeanet.
En van die engeltjes, volgens mij zijn er heel veel dol op engeltjes. Het blijft ook schattig toch.
Jullie ook nogmaals hele fijne gezellige dagen toegewenst.

Lieve groetjes, Ingrid

janfien zei

Via een ander blog heb ik jou gevonden. Wat maak jij een prachtige, sfeervolle dingen. Vooral die ene foto, gemaakt bij kaarslicht, zooo mooi, zo stemmig. Hier kom ik vaker.
Josephine

Martha zei

Het ziet er allemaal weer prachtig uit!!
Fijne dagen Jeanet en een gelukkig en creatief 2012!
Groetjes,
Martha

Pink Princess zei

Wat mooi allemaal en zo gezellig, en ja...engeltjes. Ook IK ben er dol op, verzamel ze en heb ze daarom gerust het hele jaar wel ergens hangen of staan. Ze zijn ook zo mooi :)

Christa zei

WOWWW wat mooii XX christa

Corien zei

Zien er zoooo leuk uit die cupcake hangers, leuk idee om te versturen, weer eens wat anders dan een kaart
Groetjes, Corien

Willy zei

Wat zijn die gaaf Jeanet!
Ohhh....wat baal ik van die stomme post :w
Hoop echt dat het nog komt!
Wat heb je mooie dingen gehad ;)
Groetjes, Willy

Bernadet zei

en in het echie zijn deze cupecake hangers nog gaver. haha ik kan 't weten want hier hangt ie ook al te pronken!!
Nogmaals bedankt hè Jeanet. Sonde dat er eentje nog niet is aangekomen zeg.
Je andere creaties zijn ook weer om te smullen zeg

hokje zei

Leuk om mensen te verrassen met iets moois, maar ook leuk dat je dan allerlei mooie spulletjes terugkrijgt.

Fijne feestdagen. Groeten, Miranda

Unknown zei

Hey lieverd, de engel heeft echt een mooi plekje, iedereen die binnenkomt begint er meteen over! Maar ik ga niet met de eer lopen hoor, zeg heel eerlijk van hoever hij gevlogen komt ;)))
Wat heb je heerlijke kerstpresentjes gemaakt, die cupcakehangers zijn ook zo leuk gemaakt, je hebt vast heel veel mensen heel erg blij gemaakt met je mooie creaties.
Ik wens je heerlijke kerstdagen toe met veel liefde rondom je heen,
groetjes, Sonja

Scrap Hills zei

fijne feestdagen jeanet

liefs Hil

Old Paper Roses zei

Wat kom ik hier op jou blog toch de mooiste dingen tegen!

hele fijne kerstdagen toegewenst en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Liefs,
Michelle

nelly zei

Красиво и любимо ...благодаря за милите думи. Весела Коледа и щастлива нова година от мен.

Splashes of Pink and Mint zei

Lieve Jeanet, ik wens jou nog een heerlijke 2e kerstdag!!! Wat ben je verwend, prachtige kadootjes, echt zo mooi gemaakt speciaal voor jou! Ik kwam trouwens van de week op internet een kerstboom tegen vol engeltjes, moest gelijk aan jou denken!
Heel veel liefs, Elly

Maia zei

wat een super mooie dingen zie ik weer op je blog!
Een hele fijne tweede kerstdag Jeanet en een gezellige jaarwisseling!
Dat we nog lang van elkaars mooie ideetjes mogen genieten!
Lieve groet Maia

nelleke zei

Hallo Jeannet,

Ik heb de engel bij Sonja zien hangen,echt geweldig vind ik haar.

Wat zijn deze potten met etiketten/zegeld ontzettend gaaf zeg!!!

Een genot om naar te kijken.

alvast een heel fijne jaarwisseling,en tot volgend "blog"jaar,

liefss

Nelleke