woensdag 13 maart 2013

Welkom

 Deze letters heb ik al eens vaker gebruikt voor kussentje zoals Spring, Autumn en Winter, zomer moet ik nog maken, maar nu 1 met
 
WELKOM


 
dit zijn de letters
 
 
 
in m'n kastje liggen al wat stapeltjes met kleertjes en omdat ik m'n poppen had verkleed hield ik nog wat over en om dit nu allemaal in het kastje te proppen vond ik zonde
 


 dus ben ik op zoek gegaan naar een kapstokje en vond het in
een heel leuk brocante winkeltje
het hangt op zolder voordat je onze slaapkamer binnen komt
staat wel zo gezellig het paste nog net onder het schuine dak
 
WELKOM




ik gebruik regelmatig kant voor van alles en nog wat, maar je houd wel eens
stukjes over, zonde om weg te gooien
 
daarom heb ik wat kaartjes gemaakt en op dik karton geplakt
daar het stukje kant omheen gerold, strikje van touw en bedel eraan


 
 
en je hebt zo wat leuke kaartjes, ook leuk als verjaardags kaart
te geven !
Ik had nog een lege mangelbak , daar staan ze in met
wat andere spulletjes


paste nog net op een leeg plekje in onze slaapkamer

 
ik wens jullie nog een fijne week allemaal !
 
Liefs Jeanet


14 opmerkingen:

Elly zei

Ziet er allemaal weer prachtig uit Jeannet!!!

groetjes, Elly

Het lieve hemeltje. zei

Ow dat ziet er weer lief uit allemaal en ik vind je kantkaartjes een heel goed idee.
Het staat echt heel leuk zo op die oude foto`s.

Liefs, Ciska

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Jeanet..♥\
Ja die letters♥ zijn en blijven Prachtig♥ heb ze zelf ook voor alle seizoenen kussens gemaakt en de letters gekregen van lieve♥ Cindy♥..♥
Heb je nog wel plekjes voor al je Mooie spulletjes hihi..♥
Lieve♥ Lente♥ groetjes Gaby..♥

Unknown zei

Wat mooi weer allemaal Jeanet. Al die mooie kleertjes aan het kapstokje en met dat mooie geborduurde WELCOME er boven staat echt schattig. En dan die leuke kaartjes met al dat mooie kant. Ik zit hier ook weer te genieten van al dat moois. Jij ook nog een fijne week verder.
Lieve groetjes Brie

Unknown zei

Wat een heerlijke post, mooi zijn die letters, ik heb er ook al alle seizoenen mee geborduurd maar wél in het rood ;))
Je kaartjeshoek is prachtig, wat zijn die oude fotootjes toch leuk hè, heerlijk hoekje,
lieve groetjes,
Sonja

sharon's shabby creations zei

Wat ziet het er toch weer heerlijk uit!! Ben er weer helemaal verliefd op!! Moet toch echt eens gaan leren borduren!!! hahahaha!!

Veel liefs Sharon

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet,wat leuk al die mooie kleertjes aan het kapstokje en het geborduurde WELCOME staat er super mooi op !!
Die nostalgische kaartjes met het kant erom, wat een geweldig idee :)
Het was weer heerlijk om alle foto´s te bekijken !

Lieve groetjes Mieke

Corrie zei

leuk dat kapstokje met die geborduurde welkomstekst en die kaartjes....hartstikke leuk gedaan

Groetjes Corrie

Hilda zei

Oooo Jeanet, leuk leuk leu het woord welkom.........met gave letters zeg, jammie.
Heeeeel mooi rekje met heel leuke kleertjes er aan!!!!! Staat super!!!!!
Pffff ja hoor ja, met restjes kantjes maken "we" dit ook ff "zo". Ik vind het een heel leuk idee, dus ff opgeslagen boven in mijn koppie hihihihi.

ilda

Hobbyrita zei

Zo mooi alweer Jeanet, die letters ken ik, ze zijn van Sajou, supermooie borduurtjes hebben die! Je kaartjes heb je leuk bedacht, ik vind het ook altijd zonde om die restjes zomaar weg te doen. En je kapstokje is heel origineel! Proficiat alweer met je leuke originele ideetjes!
Groetjes, rita

renske muller zei

Hoi Jeanet,
Wat zijn de letters chic. En wat een leuk idee om kaarten zo mooi te versieren. Zeker leuk om te krijgen.
Dikke knuf van Rens

Anoniem zei

Jeanet het is erg duidelijk waar je de ideeen over poppen en kleertjes haalt.ik kijk bij mijn dochter je blog en begrijp niet dat ik me zo vergist heb toen je eens bij mij was.

veel geluk met ermee

Wil uit K.

Joan Ottevanger zei

Wat een mooie pop.Je kapstokjes is erg leuk zo en je borduurlap vordert al goed zeg.Fijn weekend nog.

Unknown zei

Wat weer n mooie tafereeltjes Jeanet.Oh en het geborduurde Welkom...is zoooo mooi!

Groetjes Janet