vrijdag 31 januari 2014

P.L. vd Wekke '62

Ik was er al een paar keer langs gelopen
hier in het winkelcentrum
bij een bloemen winkel
lag een behoorlijke stapel van
oude bloembollen bakken
met namen en jaartallen erop
maar er stond geen prijs bij
of dat ze wel te koop waren
ik zou er wel graag 1 willen hebben
dus dan toch maar naar binnen om
het te vragen
ja hoor u mag ze kopen
nou dat liet ik me geen 2 de keer zeggen
jullie zullen wel denken wat moet ze hier nu weer mee ?
 
nou dit.....wat spullen uit m'n eigen huis bij
elkaar geshopt
zoals spreien
wat klossen
kaartjes met kant
wat borduurtjes
nog wat gehaakte kleedjes

de spreien oprollen
en de rest een plekje geven

 
en dan kom ik tot deze combinatie
heb het wel een paar keer
veranderd totdat
ik tevreden was
 
het past precies op m'n
brocante tafeltje
tis weer een gezellig hoekje
om naar te kijken


 
Een heel gezellig weekend allemaal weer
 
Liefs Jeanet

10 opmerkingen:

Annelein zei

Wat heb je er weer wat moois van gemaakt. Puur genieten...

Unknown zei

Oh, wat een plaatje is dit sfeervolle hoekje weer geworden!
Ik vind de combinatie van al die mooie lichte spulletjes met die stoere bak heel erg mooi.
Maargoed dat je bent gaan vragen in die winkel zeg, wat een aanwinst!
Fijn weekend, liefs, Sonja

Xandra Dekker zei

Je hebt er weer een sfeervol hoekje van gemaakt. Mooi om naar te kijken.

Fijn weekend Xandra

Petra zei

Oohh dat ziet er weer heel gezellig uit, maar ik had van jou ook niet anders verwacht, je hebt het gewoon in je vingers SUPER gezellig ziet het eruit maar je heb ook zulke mooie spullen, echt een heel sfeervol geheel hoor.
Een gezellig weekend gewenst, groetjes Petra.

Unknown zei

Hoi jeanet
Wat een leuk idee. Staat echt heel mooi al die spulletjes zo bij elkaar in de bak van de Wekke 62. Heerlijk om zo lekker bezig te zijn heh?
Voor jou ook een fijn weekend.
Liefs Brie

Corrie zei

Leuk hè dat je iets tegenkomt en dat dan de inspiratie vanzelf komt. Leuk gedaan zo.

Loes Oorschot zei

Geweldig om te zien! Zo sfeervol!

Het lieve hemeltje. zei

Jaaa het staat echt heel erg leuk!
Inderdaad het stoere met het lieve is een hele leuke combi.
Ik vind het weer een super idee.

Liefs, Ciska

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, wat een leuk idee zeg........het ziet er heel gezellig uit zo met al die prachtige spulletjes bij elkaar gezet in de Wekke kist :)
Ik wens je een heel fijn weekend !

Lieve groetjes Mieke

Ik ben Esther zei

Jeanet wat doe je dat toch weer leuk!!Je maakt elke keer weer van die leuke hoekjes met spulletjes die je al hebt,ik raar elke keer weer enorm door je geinspireerd!!
Super!!
Groetjes,Esther