zondag 27 april 2014

Weer aan de rol........

Nee niet wat jullie mss denken , maar naast
de randjes vd week en de Rose Sampler
ben ik weer aan een
borduurrol begonnen
 
ik heb eerst m'n initialen geborduurd
en het jaartal erbij, nu
moet het wel afkomen in dit jaar

 
uit m'n voorraad aan patronen, boeken en
 internet heb ik van alles
bij elkaar gezocht
 

zo komt deze rol tot stand
ik borduur er steeds verschillende
abc 's tussen
deze komen uit het boek
Messages Personnel

tis zo leuk elke keer weer
een nieuw stukje te verzinnen

maar omdat m'n linnen niet lang genoeg is zet
ik er stukken kant tussen
zo kan ik voorlopig nog
even door borduren
deze keer niet met DMC garen maar met
een katoenen draad van Venus
in een mooi "oud" blauwe
kleur
de klos heb ik zelf gemaakt
van een keukenrol

dit is de Rose Sampler
waar ik nu denk ik op de helft mee ben


en de randjes per week
probeer ik ook goed
bij te houden alleen
de laatste 2 staan er nog niet op
maar ik heb nu 2 weken vakantie dus
ik weet wat me te doen staat !
 
Zo mooi de verschillende tinten
blauw bij elkaar
 
Hebben jullie ook zo genoten van
Koningsdag gisteren ?
Wij zijn de vrijmarkt in Utrecht
over geweest
en heb wat leuke spulletjes gevonden
maar dat komt in een volgende post.
 
Een fijne week allemaal.
 
Liefs Jeanet


10 opmerkingen:

Xandra Dekker zei

Wow...wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit. Veel plezier in je vakantie met borduren en andere leuke dingen.

Groetjes Xandra

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Jeanet..;)
Wat prachtig♥ weer je borduurrol♥ zoveel mooi's♥ die duifjes♥..;)
Ben benieuwd wat je gekocht hebt ..ik♥ even niks want het word toch een beetje te veel in mijn huis♥..;)
Geniet♥ van de zondag Lieve♥ lente☼groetjes Gaby..;)

Annelein zei

Wat is het genieten van al die prachtige borduurwerkjes bij elkaar!!!

Unknown zei

Hoi Jeanette. EErst even over je vorige post meis... wat is je doopjurk prachtig geworden. En dan het mooie hangerte er ook nog zo mooi bij bewerkt. Je mag echt wel eer hebben van je werk want ik vind hem echt heel erg mooi meis. En dan deze post, ook al zo leuk de borduurrol. Nu kan je lekker even twee weken los meis. Geniet lekker van je vacantie.
Liefs Brie

Hobbyrita zei

Oh Jeanet wat ben je een leuk nieuw borduurrolletje gestart, echt supermooi in blauw weer! Dit moet ik toch ook nog eens maken. Je rose sampler schiet goed op en je randjes zal je snel bijhalen. Je maakt prachtig borduurwerk!
Grtjes, rita.

Evelyne zei

Wat een prachtig blauw borduurwerk zo bij elkaar! Mooie borduurrol en de rose sampler ligt bij mij te wachten voor ooit.
Fijne vakantie met wat steekjes tussendoor.
Groetjes, Evelyne

Unknown zei

Je borduurwerkjes zijn weer prachtig, wat een leuk idee met het kantje ertussen, mooi!
Al kies ik voor rood als ik al die blauwe werkjes bij elkaar zie , gewoon prachtig!
Geniet lekker van je vrije dagen,
liefs, Sonja

Het lieve hemeltje. zei

Wat ziet het er MOOI uit!!!
Echt geweldig en ook nog eens in het blauw..helemaal mijn kleur haha.
Zo leuk dat je je rol helemaal zelf samensteld zo word hij echt uniek.
En de Rose Sampler is ook al zo mooi..wat een werk.
Nou je kan je de aankomende dagen heerlijk uitleven...

Liefs, Ciska

Mijn kleine wereld zei

Wat ziet dat er allemaal geweldig uit, en je hebt het ook weer zo mooi in beeld gebracht!
Liefs,
Christelle

Monie zei

Prachtig Jeanet , wat ben je toch creatief!Groetjes van Monie